2014. június 29., vasárnap

Diónyi kérdés

Június eleje. Mentem haza, már a ház előtt jártam, keresztben az úttesten, amikor pár centiméter híján majdnem a fejemre pottyant egy dió. Nagyot koppant az aszfalton. Felnéztem, egy varjú ejtette el, feltörés céljából. A dió kemény volt, egészben maradt. Felvettem.
Dió júniusban… honnan került ide? Az idei diók még nem érnek, még zöldek.
A ravasz varjú elcsenhette a mókustól, az almáriumból. Vajon hol lehet ilyen almárium? A dió nem a földbe volt elásva, mert szép tiszta, nem földes. Hova rejtik még a mókusok a tartalékaikat?


3 megjegyzés:

  1. elvitted a varjú elől a dióját?? :)) szegééényke:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Héé, merényletet követett el ellenem, majdnem a fejemen koppant... :-D
      Szánom-bánom bűnömet, el, egy fotó erejéig magamhoz vettem, aztán a kertben letettem a fűbe. Ha szerencséje van rátalált, ha nem, akkor valaki más járt jól, mert már nem találtam a diót sehol. :-)

      Törlés
  2. hasznosult a dió így is :)

    VálaszTörlés