2014. november 20., csütörtök

Majdnem ismeretlen telefon

Tegnap este fél kilenc magasságában megcsörrent a telefonunk. Párom vette és egy női hang (németül, magyar akcentussal) - nevezzük B-nek - személy szerint engem kért C-nek bejelentkezve. Amikor átvettem a kagylót közölte B, elnézést, téves számot hívott, de le nem rakta, csak többször elnézést kért…
...???...

Hamar rájöttem ki az (pókerezni én is tudok, sőt lehet, hogy még jobban is), hogy A megkérte B-t, C nevében hívjon fel engem… hogy miért kedves Olvasóim, azt ne kérdezzétek, értelmes  magyarázatot én sem tudok.

Nekem sokszor a nap 24 órája sem elég, el nem tudom képzelni, hogy mások miért tudnak unatkozni.

Unatkozó A, menj el futni vagy kirándulni, tanulj nyelvet, olvass értelmes könyvet, zenélj és ne fecséreld az időt haszontalanságokra, olyan rövid az élet :-)

(Kedves Olvasóim, ez nem töprengés volt, csak lejegyzés, többet nem fog előfordulni!)

2 megjegyzés: