2013. december 4., szerda

Díszbe öltözött a szívem...


... amióta hetekkel ezelőtt biztossá vált, hogy karácsonyra haza tudunk menni és a család együtt tud karácsonyozni. (Ehhez tudni kell, hogy már évek óta nem volt rá mód, volt, hogy “gonosz dolgok” szóltak közbe. De ennek itt most nincs helye!)

… mert a családban mindenki egészséges és jól alakul körülötte minden.

… mert a munkánkban is döcög a szekér. (Nem is igényeltem, autót hozzá!)

… mert régi barátok látogattak meg tegnap a munkahelyemen és nagyon sok szeretetet kaptam az ölelésükből, a tekintetükből.

… mert egy volt kolléganőmtől pár napja megint saját készítésű lekvárokat kaptam, amiket maga készít, és fini.

… mert egy gyermekkori barát szívemhez kedves cd-t ígért ajándékba.

… mert ma vigyorog és ragyog a nap és én is vele!

… mert az endorfinok ugrabugrálnak bennem.

… mert “ki szeretet ad, szeretetet kap” törvénye most egymás után működik. (Bár nem vagyok naiv, tudom, hogy nincs ez mindig így)

… mert ma reggel óta karácsonyi dalokat hallgatok, és készülök, de nagyon.
 


Most már csak a “tejszínhab sapka” hiányzik az öltözetemből,,, ha a karácsony hófehér karácsonyban részesítene bennünket odahaza. Bár e sapka nélkül is teljes már az öltözetem :-) én már megkaptam a legszebb ajándékokat.

Nem szív alakú, de az van benne és Mindenkinek szeretettel küldöm!!!

8 megjegyzés:

  1. Jaj Te:) mindig a szívemből szólsz/írsz:))

    ..és elfogadtam amit itt küldtél :) ♥ kár hogy ölelés smile nincs :))

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy elfogadtad! Megkaptam én is az ölelős szmájlid... :-) jól esett, nagyon! (Mindenféle jó van benn a K(k)avicsban!!!!!! Csak a masnit kell kibontani (tudni).... :-)

    (hogy készül a szivecske szmájli???)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az Alt gombot lenyomva tartod egyszerre a numerikus billentyűzet 3-as számával.
      Laptopon nem lehet csinálni, csak nagy, teljes billentyűzettel!

      Törlés
  3. Teljes billentyűm van, nem mükszik, egész más történik nálam ennél a kombinációnál... talán mert Linuxom van.
    Nem baj, kiírom egyszerűen, hogy szivecske!!!!

    VálaszTörlés
  4. negyedszerre gépelem be... mindig elszáll-((((
    nah, szóval:
    Nagyon klassz ez a kavics ajándékdoboz, mindenki azt talál benne, amit szeretne-))) tudom, mert kibontottam-) Köszi!
    Szuper, hogy ennyire szuper ajándékod lett!-)) Biztos nagyon jó voltál!-)

    VálaszTörlés
  5. Én köszönöm, hogy kibontottad! :-) Nem könnyű, tudom, de aki egyszer talál benne valamit, annak mindig teszek is bele valamit. :-)
    Azt nem tudom, hogy mennyire voltam jó - többnyire úgy érzem nem eléggé - azt tudom, hogy az ajándákaim megvehetetlenek. :-)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Kavics, boldogságos, szép ünnepet kívánok itthon vagyis "otthon"! :) :)*

    VálaszTörlés
  7. Katici, köszönöm. Már ünnepek után kaptam meg az üzeneted, otthonról már itthon vagyok. A boldogságos szép ünnep megvolt, úgy ahogy vágytam rá :-) Remélem Neked is hasonlóan telt a karácsony! :-)

    VálaszTörlés