2014. február 21., péntek

Jegyzetfüzet

Mára már három van, folyamatosan bővült az igényem az azonnali elérhetőség miatt… mert kell egy a hálóba, ahol általában olvasok, mindegyik könyvben találok valami fontos kiírnivalót, egy szép idézet, egy bölcs gondolat, egy szép leírás, egy különös kifejezés. Ha verset írok is ide kerül elsőre. 


Aztán kell a dolgozóba is egy, mert egy jó filmből is lehet jó dolgokat lejegyezni vagy a rádióban hallok valami vicceset. De, ha úton vagyok, is annyi minden történik, annyi mindent látok, hallok, azt is le kell jegyezni, így a táskába is kell egy notesz. “Könyvembe préselt naplementében” Zorán

Gépbe írni nem ér, csak hagyományosan. A füzetekben a betűk formáiban, egy-egy kanyarulatban, a sorokban is benne van az a pillanatnyi hangulat, egy érzés, egy hangsúly. Százszor is olvasva újra és újra élem az élményt, a témát. Már nem is jegyzetfüzet, inkább tankönyv, tőlem összeszedve magamnak...

10 megjegyzés:

  1. nekem már a ház minden részében kell jegyzettömb,mert mindent elfelejtek. Mindent fel kell írnom.

    Gyönyörű az a lámpa. A Tiffany. A fénye, valami meseszép.

    VálaszTörlés
  2. Próbáld ki, hátha működik... :-)
    Tiffany, szerelem volt első látásra Orsi... pont a színei miatt!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is sok füzetem van, de még több fecnim :) amiket aztán ha kellene, nem találok, de annál nagyobb öröm, amikor egyszer csak váratlanul előkerülnek :)
    A lámpa csodaszép!

    VálaszTörlés
  4. Kezdetben én is fecniztem, aztán nem láttam át a káoszt, füzetezem, és most jó!
    Imádom a lámpát, mindig "felmelegít" :-)

    VálaszTörlés
  5. ÓÓÓ, nekem jegyzetlapok tömkelege van... amiket aztán szépen elfelejtem, hogy hova tettem :DD

    VálaszTörlés
  6. Lobelin, én is így voltam régebben, megszüntettem (na, jó néha-néha előfordul...:-D)

    VálaszTörlés
  7. Az a baj, hogy a füzeteket is hajlamos vagyok elszórni... :)) és akkor keresek egy újat :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) reménytelen eset.. :-)
      talán,... egy füzet, hogy hol lapulnak a többi füzeteid.... :-D

      Törlés